Marketingplan voor In de Roos

Karin Brouwers, clustermanager dagbesteding en werk van Cello vertelt: “we gaan vol vertrouwen de toekomst tegemoet! Onlangs hebben we de laatste bijeenkomst gehad in het marketingtraject van In de Roos. En het resultaat mag er zijn!”

 

Het was vooral een traject waarin onze beeldvorming ten aanzien van de acquisitie verbeterd is, we durven wat minder bescheiden te zijn. En er liggen concrete acties voor de komende 2 jaren waar we mee aan de slag kunnen.

 

We hebben dit traject vooral gelopen met Ruben Ogink (O.O.G. Consultancy) na een tweetal pro deo bijeenkomsten de afspraak gemaakt dat hij tegen een ‘maatschappelijk’ tarief met ons het plan ging uitwerken. Daarnaast heeft Leon Tindemans van TTM Communicatie gekeken hoe onze website verbeterd kon worden en door middel van een tekst over In de Roos op zijn Weblog de vindbaarheid vergroot. Ook met hem hebben we daarna nog afspraken gemaakt over een ‘linkedin’ training.

 

Marc Duyzer van Care Culinair heeft mee nagedacht over mogelijke evenementen bij In de Roos. Dimph (onze bedrijfsleider) is aangesloten bij netwerk A2, wat goede contacten én samenwerking in de Bommelerwaard op levert.

 

Dus we gaan vol vertrouwen de toekomst tegemoet! Met dank voor jullie ondersteuning!

  • Doelgroep | Iedereen
  • Marketingplan voor In de Roos

    Status
    Nog nodig > € 0,-